miercuri, 22 iunie 2011

Rosu si negru

Nu, nu voi vorbi despre romanul lui Srendhal. Va voi vorbi despre manichiura pe care am facut-o azi, inainte sa ies in oras. Bine ca am scapat si de asta (iesitul in oras.)

Pentru ca mi'am adus aminte tarziu ca am o manichiura jalnica si ca nu pot iesi asa mi'a iesit groaznica. Insa pentru ca e prima data cand eu folosesc metoda buretelui sper ca ma puteti ierta.:)) Si sper ca mai puteti ierta faptul ca nu am cuticulele taiate. Am hotarat ca de azi sa nu mai mi le tai, ci sa folosesc ulei pentru cuticule si betisoare de portocal. Sa vedem ce o iesi.

Am folosit trei oje: ca baza am folosit o oja Coral Prosilk nr. 10 si apoi am aplicat Natty nr. 290, iar in final, Avon Nailwear pro, nuanta wicked.

Va las cu niste poze:







Voi ati incercat metoda buretelului?:))

Un comentariu:

  1. Foarte frumoas unghiutele,sigur voi incerca si eu:D

    Te invit la mine pe blog:
    Http://madalinabeauty.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere